Mucizebebegim Kizlar bugun çapa'da detayli ultrasona girdim. Kalpte parlaklik var dedi doktor onun disinda bir sorun yokmus. zeka testi normal oldugu icin sorun etmiyoruz ama istersen yurt disinda yapilan bi test var onu yaptir, amniyo sentez onermiyorum dedi boyle birseyle karsilasan var mi
Zeliha66 Mucizebebegim bizimde kalbimimizde parlaklık cıktı doktor tek basına parlaklık bisey ifade etmiyor belkide anne karnında kaybolur bile dedi
Msalbyrk Mucizebebegim o parlaklik çoğu bebekte olyor ve snradan geciyor tek başına sknti olmadgni duymstum.
dilosss Mucizebebegim Gürcan bey yada Tuğba hanım mı yaptı canım ultrasonu. Sıra almışmıydın yoksa direk gittin mi. Bende önceki gebeliğimde girmiştim yanımda ki bayanada öyle demişlerdi ama sorun yok geçicek demişti Gürcan bey.
Mucizebebegim Zeliha66 detaylida mi cikti sizinde. normal kontrollerimde de doktor bana demisti parlaklik var ama tek basina bisey ifade etmez detaylida net cikar diye ama detaylida da cikinca bi korktum
ghost35 Bende hem parlaklık hemde kordonda tek arter cıktı fetal eko istedi kalp ıcın.sonucu iyi olunca tek arterde problem olmaz demıstı hatta. Fetal eko yaptırın. Zaten hıcbı sorunu cıkmayan hamılelerın bıle mutlaka fetal eko yaptırması gerekırmıs ama cogu doktor parlaklık vs. Gorunce onerıyo. Bı baktırmakta fayda var. Onun dısında hıcbı test yaptırmadık zaten ıkılı taramalar temz cktıgı ıcın korkmayn demıstı doktorumz. Icınızı ferah tutun amnıyosentz yaptrmayn bebek ıcın iyi degl. Genetik dıger testler ucretı fazla bence onlarada gerek yok cunku yapılabılcek bısey yok sonucunda. Bebegıne her sekılde razıysan ıcını ferah tut duanı et korkma parlaklık bebeklerin yuzde 90ında olurmus dogunca gcermıs, ınsallah bizim de öyle olucak🙏
Mucizebebegim ghost35 benimde ikili testim normal cikti bugunku doktorda zeka testi normal diye ustunde durmuyoruz dedi ne biliyim ben yinede korktum
Mucizebebegim dilosss randevu alarak gittim canim bayan bi doktordu raporda uzm dr. Didar kurt yaziyor
Zeliha66 Mucizebebegim 2 tane kadın dogum doktoru söyledi detaylıya gittik bi kac hafta sonra ordaki dr de söyledi ama cok önemli degil korkmana gerek yok doguma kadar kapanır bile belki abartılıcak bosey degil dedi. Eğer imkanın varsa fetal eko çektir canım. Ben ilk bebegimi kalp rahatsızlıgından kaybettim fetal eko en iyisi👍
Mucizebebegim Zeliha66. Tamam canim fetal eko' yu kendi doktorumada soyliyim icim rahat etsin maksat yaptiririm mutlaka
Zeliha66 Mucizebebegim üniversite hastanelerinde de yapıyolar veyada özel muayene yerlerinde de yaptırabilirsin
worin canım 21. haftada benim bebeğimde de görüldü parlaklık, ense kalınlığı normaldi burun kemiği de gelişmişti diğer organları da gayet güzel geliştiği için korkacak bişe yok ama down sendromu bulgularından birtanesi dedi.. Hamileliğimi zehir etti doktor, 25. haftada yurtdışına geldim ailemin yanına hemen doktora gittm, bebiş çok iyi dedi, parlaklıktan bahsettim ben öyle bişe görmüyorum ama istersen seni perinatoloji ye yollarım dedi.. Ve gittim.. Doktor tam 45 dk bebeğimi inceledi, böbreklerini arterini kalbini, kan akışını, kalp kapakcıklarına kadar ölçtü.. Ve çok sağlıklı dedi.. Parlaklık oda görmedi, ve ztn yüzde 90’ında geçiyor, demekki sendede gitmiş dedi:) 29. haftamdaym ara ara yaşadığım korku aklıma geliyor ve dua ediyorum, Rabbim düşmanımı bile evladı ile sınamasın🙏🏻🙏🏻 Senin bebişde de geçer inşallah, perinatoloji ye git bence 🙏🏻
Mucizebebegim worin canimm bugun perinotolojiye gittim ordan soylediler aslinda ama bana hic demedi gecer diye, internette arastirdigima gore herkes gecer diyor 3 hafta sonra kendi doktoruma gidip raporumu gostericem bakalim o ne diyecek
Ebrarruzgar Mrb arkadaşlar ben 27+5 günlük gebeyim renkli ultrasona girmedim doktorum da bişi demedi 29 haftalık olduğum da doktora gidicem sizce doktora söyliyeyim mi ilk gebeliğim bi bilgim yok yardımcı olurmusunuz..
Hs4523 Ebrarruzgar renkli ultrasonmu ? Detaylı ultrasonmu ? 20 24 haftalar arası yapılıyor sizin vaktiniz geçmiş zaten detaylı ultrason için bu tarihlerde bakmazlar bebeğin kemikleri gellişttiği için