Kızlar selamlar çok kararsızım kullanıp kullanmamak konusunda bugün test sonuçlarım çıktı. 8. Haftadayım doktor b12 ve D vitamini eksikliği ve idrarda enfeksiyon gördüğü için antibiyotik vermiş. Aksef antibiyotik ve Monurol granül enfeksiyon için. Bu ilaçları kullanan var mı? Etkisi olur mu? 2 hafta önce de 5 gün boyunca enfeksiyon yüzünden antibiyotik kullanmıştım 1000 mg lık Agumentin yazılmıştı şimdi bunu da kullanırsam fazla mı gelir. Bir şikayetiniz yoksa kullanmak zorunda değilsiniz dedi asistanı da. Çok kararsız kaldım.
Aksef 500mg
Monurol 3 mg şaşe
Coledan D3 10 damla
Benexol B12
İlaçlar bunlar