Kızlarrrr 14 haftalık hamileyim doktor ultrasonla baktı ve 15 haftalık gelişiminde dedi. Cinsiyete de tahmini erkek ama 2 hafta sonra kesin belli olur dedi. Sizce değişirmi yoksa tahminleri genelde tutuyor mu, bu haftalarda söylenipte değişen oldumu , siz neler yaşadınız ya cok heyecanlı bu cinsiyet konusu😅😅