Sevgili anne adayları benim ilk hamileliğim karnımdaki ağrıyla bugün kadın doğuma gittim sağ böbrek kanallarımda genişleme başlamış sizde de böyle bir durum yaşandı mı korkulacak bir durum mu geçer mi ağrısı sık sık tekrar eder mi (hamileliğin 12 haftasından sonra hamilelerde oluyormuş )