Karanfill mysakfn bence yenidoğan alınsa daha iyi olur. Tam iyi oluyor çünkü bir numara biraz büyük oluyor
Aysee1123 mysakfn Molfix 1 numara yenidoğan için zaten 2-5 kg arası ve tam kalıp. Yakın arkadaşım kullanıyor ordan biliyorum. Bende 1 numara aldım molfix 160 lı sonra duruma göre 2 ye geçeceğim
Dnzglsm_123 mysakfn molfix bedenleri küçük diye duydum ben de. 1 tane 1 numara 1 tane 2 numara aldım o yüzden.
Pinkgold mysakfn benim oğlum 1 aylık 3 numara kullanıyorum 1ve2 sıktığı için 3 numaraya geçtik şuan daha rahat ediyor