Benim oğluşumun hiç gelmeye niyeti yok yaa bian önce gelsin istiyorum kucağıma alıp koklamak istiyorum iki gün sonra 40 hafta olucak daha hiç bir belirti bile yok dün kontrole gittim bebiş daha doğum kanalına yerleşmemiş tam anlamıyla sancı bile çıkmıyor nst de valla içeride keyfi yerinde olmalı