esraEb Kızlar merhabalar, doğum için alışverişe başlayacağım neler almalıyım firiklerinizi yazar mısınız. Bide normal ya da sezaryen doğumda kanama şiddeti farklı oluyro mu normla depend kaç paket almalıyım.
funnymummy esraEb sezaryen de daha az oluyormuş heralde ben depend 10lu paket 1 tane aldım gece pedi ve iç çamaşırı koyacağım normal döngüm az oluyor yine aynı olur diye düşünüyorum bakalım
Sulte esraEb cantayi hazirlamadim henuz 34 haftaligiz bi iki haftaya hazir ederim ama ben sezedyan olacagim icin bi paket depend 2 tane pijama takimi ayri bi boydan gecelik koyucam tabi siz 1 takim da alabilirsiniz ben yurt disindaym 4 gun kaliniyomus hastanede ic camasiri alirim 3 4 tane bende tam bilmiyorum ne ne kadar alsam diye
irem1652 esraEb sezaryende dependi önermemişti doktorum o böylenin hava almasına engel olduğundan ben lohusa pedi kullanmıştım
Kuzeymiraa funnymummy benim normaldede adetim çok az oluyordu doğumdada aynı oldu gece pediyle idare ettim 😀
esraEb funnymummy kaç kilo ile doğuma girdiniz ve boyunuz kaçtı. Depend L beden olır mu yani. Ben 1.68 boy şu an 73 kiloyum 29+5
esraEb Kuzeymiraa gece pedinde marka fark etmiyor değil mi. Standart normalde kullandığımız pedler. Kotex kullanıyorum normalde aynı pedimi alcam yine doğru mu anladım 🙈
funnymummy esraEb ben henüz doğum yapmadım 34 haftalığım arkasında boy kilo ölçülerine göre hareket ettim
Kuzeymiraa esraEb evet hiç farketmez hangisini kullanıyorsanız ne olur ne olmaz yanınızda bulunsun 🙏🏻
birannis_ esraEb benim arkadaşım ikizlere hamileydi sezaryen doğum yaptı sadece orkid kullanmış yatağına alt açma bezlerinden serilmiş bende depend kilot almayı düşünüyordum ama vazgeçtim sadece orkid kullanacağım bende ilk doğumumda normaldi uzun orkid kullanmıştım bunun sezaryen olma durumu olduğu için bilmediğimden sormuştum ama yine uzun orkid alıcam