Benimde en çok merak ettiğim konu ne kadar doğum parası alacağımdı. Şubatın 8 inde izine çıktım. 13 ünde doğum yaptım. 37. Haftaya kadar çalıştım. Bu arada asgari ücretten biraz fazla maaş alıyordum. Mayıs sonunda raporum bitti. Toplu olarak aldım paramı. Yatan para 24.638,00 TL.