Cansu0655 benim cuma günü Alt 78 ast 44 . pazartesi tekrar Alt 113 ast 53 çıktı yükselmişti
Safra 8.8 çıktı- referans aralığındaydi değer 0 ile 10 arasındaydı. Doktor tam olarak koleztaz diyemem ama
Gastroenteroloji ursactive verdi . Perşembe yine kan vericem. Kasintilarim devam ediyor.
34 haftaligim çok korkuyorum
36 dan sonra doğum olur dedi ama erken geliyor