Birikii Ben A101 den almıştım 2 ay kullandım her 2saatte bir yani düşün ne kadar çok kullandığımı ve gayet memnun kaldım bence hiç fazla para vermeye gerek yok.
Edaozkan Feyzaclk aslında elektrikli olandan daha fazla süt sağımı oluyor ama biraz can yakıcı bide kesilme gibi bişey olabiliyormuş manuel daha güzel wee markasını öneririm çok güzel kullandım