Arzymn hay ağzınızı öpiyim ya! Gerçekten anlam veremiyorum çevreye takılıp kalinan kararsızlıklara. Doktorum bana sormadi bile, doktoruna güveniyorsan zaten dediklerini dinlersim. Çevrene göre davranacaksan da neden doktora gidersin... allah herkesin gönlüne göre versin.