Atss0000 Kizlar merhaba iyi gunler ben 37+2 haftalik hamileyim bebeğimin hareketleri azaldi sizlerinde oyle mi acaba
Esranurdenizz Atss0000 dünde ben böyle bi post açtım gayet normalmiş canım bende aynı gündeyim seninle 37+2
Atss0000 Esranurdenizz aa ne guzel😇 cok teşekkür ederim ya icim rahatladi valla saglicakla gelsin miniklerimiz ♥️
Atss0000 ilknrgl dun doktor kontrolunde doktorum normal dedi ama biraz suphelendi gibi insan korkuyo ne olursa olsun 🥲