FKRKS29 5+0 hamileyim şuan dünden beri özel bölgede kaşıntı ve idrarda yaparken yanma oluyor normal midir ne yapmak gerekir
ayisigi12 FKRKS29 bence hemen bi doktora görünmende fayda var. Gebelikte idrarın çok önemli olduğunu söylemişti bana doktor. Enfeksiyon varsa hemen önlem alırsınız
Tubasi Mantar canım bende de oluyor ama 3 aydan önce ilaç vermiyorlar. Sen yinede bı sor doktora belki krem vs. Verebilir
Havacelk Geçmiş olsun. Bende 8ci haftadayım akıntım sarı oluyor doktor suan için ilaç yazmadı bol bol su iç dedi ilaç önermiyorlar anladığım kadarıyla