karanmom Elif-kurt25 sağdan 3 noktaya bas hesap hakkındada baş 10 isim değişmiş bence güvenilir olnayabilir
birannis_ Elif-kurt25 ben hiç görmedim bu sayfayı ama hangi ürün olursa olsun instagramda sipariş verdiğim hiç bir ürünü peşinen ödemem kapıda ödeme olmayan hiç bir ürünü sipariş vermiyorum ikicisi özellikle şeffaf kargo olan ürünleri tercih edin yada en güvenilir alışveriş siteleri daha mantıklı oluyor
Elif-kurt25 Meli-sa 10 gün oldu halen daha gelmedi yazıyorum yarın kargoya verilecek diyip duruyorlar
ucuz_bebek_hediyelikleri Evet ben dolandırıldım maalesef ismi moli çikolataydı şimdi mellon yapmışlar yorumlar hepsi sahte 2 kutu 100 adet aldım param gitti çikolata gelmedi beni her yerden engellediler dolandırıcı diye yorum yaptım diye de beni tehdit ettiler
Elif-kurt25 ucuz_bebek_hediyelikleri naneyi yedik gitti 230 tl nolcak bu saflığımız çok fazla takipçi var diye inandım bide
Elif-kurt25 Ummuhan64 yazdım öyle diyoki bizi çekemeyen firmalar yazıyor öyle şeyler diyolar gondericez merak etmeyin diyolar
Elif-kurt25 Nurrmerttt- valla memnuniyet yerindeki kişilere yazdım ama dur bakalım nette baktım araştırdım
Nurrmerttt- Elif-kurt25 Bilemedim şimdi instagramdan hiç sipariş vermediğim için güvenmiyorum çünkü 🤦🏼♀️
aminehumamoms Keşke trendyol gibi güvenilir garantisi olan yerden alaaydınız çevremde instgramdan alıp dolandırılan çok instgrama güven olmaz
Elif-kurt25 aminehumamoms bi kere dolandirildim 450 gitti bu iki oldu ya ne bileyim Trendyol çok pahalıydı burası uygun diye alayım dedim ama işte gitti yine
Elif-kurt25 Nurrmerttt- ben çok verdim bi kerede kapı süsü ve çikolata yaptıracaktım 900 tuttu 450 attım gitti
Nurrmerttt- Elif-kurt25 🤦🏼♀️ Bir saha instagramdan sipariş vermeyin bence 100₺-200₺ fazla olsun trendyol olsun
aminehumamoms Elif-kurt25 🥹🥹üzücü ya ben hiç oralara girmedim ama alırsam trendyoldan alıcam hediyelikleride kendim yapmayı düşünüyorum etiket falan alıcam kendim yapıcam