Canimkizim_mv direk giderseniz devlet hastanesi yardımcı oluyorlar. Bende normalde özel takipliydim gittim devlet de dahiliyeye yardımcı oldu hemen ama size nasıl biri denk gelir bilmiyorum acil de de giriş yapılabilir yada sadece kadın doğum üzerine olan bi hastaneye de gidebilirsiniz