13.haftamda serklaj yapıldı. Tamamen bayıltıldım ve hemen hemen 1 saat sürdü. Çıkınca da ne acı ne sızı hiç bir şey anlamadım. Tuvalete gitmekten korktum ama o da sıkıntı olmadı. Korkulacak hiç bir şey yok. Bende özel bir hastanede kendi doktorum ve perinatolog eşliğinde yaptırdım. 13000 tl ödeme yaptık.