Ben doğum parketi almadım Pendik medipol de sezeryan düşünüyorum ama net fiyat vermiyorlar tabi temmuzda zam gelicek felan diye şimdi biz doğum ücreti ödeynce bebek küveze girerse ayrıyeten para verecek miyiz yoksa hepsi doğum ücretinin içinde mi oluyor bilgisi olan var mı acaba