sed-a5 Haftada cinsiyet öğrenmek için gittim doktorum erkek dedi .20 haftada detaylı ultrason da bebeğimin kız olduğunu öğrendim ve çok şaşırdım Var mi bu durumu yaşayan ?
Aysee1123 sed-a5 15. haftada neye göre erkek demiş doktorunuz bi sorun erken bir hafta değil 15 🤔 Doktorlarada güvenilmiyor 😂
Mrstutii sed-a5 göbek bağı kordonla karıştırmış olabilir detaylı ultrasona girmeden emin olamaz olduk artıkk kızdan erkeğe daha çok dönüyormuş ama erkekten kıza değişen nadir hamişlerdensiniz sağlıklı olsun inşallah 🥰😘
Gizemmiray35 sed-a5 aynısını yaşadım canım 21. Haftaya kadar erkek detaylıda kız dediler iki tane daha kızım vardı heveslenmiştik ufak bi şok geçirdik tabi ama sağlıklı olsun önemli olan o bu saatten sonra değişmez herhalde
sed-a5 Gerçekten bilmiyorum çevremde kız olan bir çok arkadaşım 14. Haftada kesin kız olduğunu öğrendi ve aynı doktora gittik yani Gerçekten büyük bir şok yaşadım hafta sonu birkaç parça kıyafet almıştım onları bile değiştirmek zorunda kalacağım
Mrstutii sed-a5 ha birde çook yakın bir arkadaşım doğurana kadar çocuklarının erkek olacağını biliyordu bi doğdu kız 🫢 hem özel hastanede takibi yapıldı hemde 9 ay boyunca erkek sanıldı hemde bu olay henüz geçen sene yaşandı… ne kadar erken o kadar iyi anlayacağınız😄
Aysee1123 sed-a5 30 senelik tecrübede yanılacağı sizde tutmuş desenize 😂 Benim 12+4 ten beri doktorum kız diyor, 20 haftalık olduk halen kız diyor. 2 hafta sonra detaylım var kız olduğunu umuyorum yoksa kafayı yerim heralde dünya alışveriş yaptım 😂
minikcivcivim sed-a5 yaaa peki birşey sormak istiyorum bana da erkek dedi doktorumuz size cinsiyetini gösteren ultrason felan verdiler mi ?
sed-a5 Mrstutii bende öyle düşünüyorum ama doktorumun 30 senelik tecrübesi var diye gittik ama emin değilsen söyleme o zaman yani
sed-a5 Gizemmiray35 yani benimde kafamda tek soru bu var inşallah bu saatten sonra değişmez artık her gittiğimde kesin kız mı sorusunu soracakmışım gibi geliyor
Mrstutii sed-a5 kesinlikle emin olarak mı söyledi mesela bemim doktorumds tecrübeli yaşı var %lik verdi ve yanılma payının olabilceğini mühim değilse detaylıda kesim öğrenceğimi söyledi bende üstelemedimm
sed-a5 Aleynacamoglu bebeğin psikolojisini düşünemiyorum valla sonuçta belli bir aydan sonra duymaya başlıyor 🤭😊
Gizemmiray35 sed-a5 16. Hafta da 20. Haftada ilk defa böyle bir şey yaşadım iki hamilelik geçirdim bi kere kız dedi doktorlar bir daha da değişmedi bunda böyle oldu
Aleynacamoglu sed-a5 Aynen öyle ama anlamiyor allahdan canım bes belli baksana😂 detaylıya girmeseydim hala kızım diye sevcekdim onu😅
sed-a5 Guldenn yüzde yüz demedi göstermedi de pipisi ni çünkü biz siz bakın kağıda yazin biz cinsiyet partisi yapacağız dedik kağıdı organizasyoncu ya verdik sonra partiden sonra baktığımda zaten erkek yazıyordu biz detaylı ultrason da öğrendik kız olduğunu
sed-a5 Aysee1123 evet aynen öyle kendime bir yıldız veriyorum dedi ben yine 3 kere sordum hatta bide devlet hastanesine gitmek istiyorum tamamen emin olmak adına
Aysegulgnc sed-a5 Ya bana da 14.haftada %51 kız dedi bence değişir o dimi zaten %50 50 bi ihtimal var %51 ne ya
Aysee1123 Aysegulgnc Çıkıntı görmemiştir ondan 51 demiştir, değişmeyedebilir değişecek diye birşey yok herkeste ☺️
Aysegulgnc Aysee1123 Ya fetal dna yaptırdım bugün orda bakıcam artık kızmı erkekmi bende erkek hissediyorum niyeyse
Aysee1123 Aysegulgnc İyi o halde net sonucu alırsınız yakında siz. Bende erkek hissediyordum ama kızım olsun istiyordum. Hislerim beni yanılttı 😂
Aysegulgnc Aysee1123 Sonuç çıkınca yazarım muhakkak hislerim beni yanılttı diye bide analar hisseder derler 🤣
Aysee1123 Aysegulgnc Bizde tersi oldu babalarda hisseder diye düşünüyorum 😂 Eşim en başından beri kız hissediyordu birde rüyasında gördü çok emindi ona malum olmuş hepsi 😂