Kbrmrt Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip eylesin inşaAllah evladını tavsiyelerin için de çok teşekkürler böyle pozitif bakış açılarına çok ihtiyacımız var. Ben Rabbim’in bu güzel görevi kadına verdiyse elbet dayanacak gücü de verdiğini düşünerek hep pozitif düşünüyorum. Mutlaka zorluğu olacak, ama dediğin gibi canım bağırmak yerine psikolojik olarak yıpratmak yerine kendimizi yavrularımıza kavuşacağımızı düşünerek acımızı azaltabiliriz. İnşaAllah bunları bende uygulaya bilirim tekrar çok teşekkürler tavsiyeler için ☺️💝