Aysershn44 Kızlar uygulamaya göre 36+6 günlük hamileyim doktorun ölçümüne göre 37+6 ve dün kontrolümde 4cm açılmam oldugunu hafifte sancım oldugunu söyledi doktor sizce ne zaman doğumum olur kaç günüm var ne kadar beklicem ne yapmalıyım
Hizligonzales Aysershn44 benim 4cm aciklikla yatisimi vemislerdi suni sanci ile 8bucuk saat sonunda dogumum olmustu niye size yatis vermediler ki acaba. Sicak dus alin squat yapin
Aysershn44 Hizligonzales doktorum iyice yumuşasın sancın sıklaşırsa gel dedi bende bilmiyorum 2. Doğumum ilk doğumumda hastaneye yattıgımda 1 cm açıklıgım vardı😂
Hizligonzales Aysershn44 doktordan doktora degisiyor demekki benimde sancim hic yoktu rahmim yumusamadi ilac surdukleri halde suyum gelmedi masads patlattilar falan ama almislardi doguma bende ikinciyi bekliyorum bakalim bu nasil olacak
Kucukcicek61 Cumartesi gününden beri 4 cm açıklıkla geziyorum Nst de sancıda çıkıyo ama aktif doğum başlamadı bi türlü , bekliyorum