esmanurs41 kızlar son alınacakları alacağım e bebekten sorum şu gümüş kapaklar hemen kullanılıyor mu depend hangi beden almalıyım 1 ayım kaldı doğuma 96 kiloyum
Karanfill esmanurs41 gümüş kapağa doğumdan 2 hafta önce bile başlayabilirsin. Depend en büyük bedeni rahat olur
Surprizbebek1 esmanurs41 Gümüş kapak e bebeğin 999 ayar olanından aldım, önümüzdeki hafta kullanmaya başlayacağım 34 haftalık olacağız, erken doğum riskim var, kullanmaya başlayayım ki geç kalmayayım diyorum
ms_annisko esmanurs41 gümüş kapakları doğumdan önce de kullanmaya başlıyorsunuz doğumdan sonra da hiç çıkarmıyorsunuz
funnymummy arirangg benimde 43 günüm var 36 haftada kullanmaya başlamayı düşünüyorum burda öyle okumuştum lansinoh kremde aldım aynı zamanda başlıycam bir riskim yok şimdilik
adenimm_ esmanurs41 ben hem gümüş kapak aldım arkadaşım 37. Haftadan sonra kullAnmaya başlamış birde lansinoh krem kullanıyorum deepend de ben m aldım lastikliymiş zaten kendi bedenimi aldım
catandgirlmom esmanurs41 bence xl alın beden olarak, gümüş kapakta direk işe yarıyor ve onuda şimdiden almanızı tavsiye ederimm 🌸 ben almamıştım gögüslerim çok acıyordu 3. Gün aldım kapak hemen taktım ve o kadar güzel rahatlattı ki 🫶🏻
esmanurs41 catandgirlmom siparişimi verdim artık e bebeğe gidince bakacağım kapaklara şey depend nereden buldunuz
catandgirlmom esmanurs41 trendyoldan aldım hiç bir yerde bulamamıştım zaten bulsanız bile bedeni falan bulunmuyor en temizi söyleyin trendyoldan
Yenibirannee esmanurs41 ilk dogumumda ikisinide kullanmadim. Simdi 2. Hamileligim bende gümüş kapak aldim cok cektim göğüs yarasından… son 1 ay kala baslicam kullanmaya.. depend bana gerek kalmamisti bu dogumumda da normal gece pedi kullanacağım 🤗
Elifce123 Bende aldım 2. Hamileliğim şuan ilkinde kullanmamıştım gerçekten gögüs yarası çok kötü bişey. Doğumdan önce nasıl kullanılıyor bilginiz varmı. Tüm gün mü takılmalı mesala yada kaç gün arayla nasıl kullanıyorsunuz
Mediha99 Elifce123 doğumdan 2 hafta önce kullanmaya başlayın diyor üretici firma gün de 2 saat ile başlayın gece takmanıza gerek yok diyor