belinay12 23 haftaligim adet ağrısı gibi bir ağrım var sol tarafında da sancı var sizde de oluyor mu bir de bebeğim eskisi gibi çok hareket etmiyor
Mrvnrtprak belinay12 ben de 24 haftalığım bende de oluyor ya doktoruma söyledim bana magnezyum tablet verdi. Adet sancısı gibi olunca tedirgin oluyorum 😔