Hizligonzales ezydn evet var hatta afedersiniz tuvalette falan o bolgemin acildigini sanki biseyin cikiverecekmis gibi baski yaptigini hissediyorum oglumda daha bu haftalarda boyle bisey yasamamistim ama bunda yasiyorum
Ilosunuz1 ezydn benimde 22 haftam ara ara oluyor ama kanama yada aşırı sancım olmadığı için endiselenmiyorum canım
Hizligonzales ezydn ben doktoruma sormustum cok normal ozellikle 20den sonra bu tarz seyler baslar korkma cok buyuk agrin sancin kanaman olmadigi surece korkma dedi
ezydn Ilosunuz1 anladım benimde 19.haftamda bebek aşağıdaydı. Çok şükür şimdi biraz yukarı da ama dinlenmem çok yormamam gerekiyor kendimi. Ondan dedim acaba bendemi oluyor ama bakıldığında baya kişide oluyormuş 😊
Ilosunuz1 ezydn annelik böyle birşey işte küçük bir şeyde hemen endişeleniyor insan 🥰 sağlıkla kavusalim bebeklerimize inşallah ❤️