Merhaba 18 haftalık gebeyim. Detaylı ultrason ücreti şu an ne kadar kaçıncı haftada yapılması gerekiyor ve detayliya gittiğimizde muayene ücreti de ödeniyor mu tekrar? Daha önce yakın zamanlarda detayliya giren olduysa bilgisi varsa bilgi verebilir mi?