nino033 evet evet öyle yaptım zaten triaj saki kişiye söyledim bel göğüs ve kaşık ağrım var diye oda dedi gebelik şüpheniz varmı adet tarihimi söyledim geçmiş dedi mutlaka gebelik şüpheniz olduğunu söyleyin test yapmadan bişey yapmasınlar dedi umarım test yaparlar 🙏