Alif63 hayır yok😊 özelin cihazı daha kaliteli olur diyorlar ama emin değilim. Ben hem özelde hem devlette yaptırdım devlet bazı şeyleri daha detaylı söyledi özel onları söylemedi. Daha sonra özeldeki doktoruma söyledim bu durumu göremedim ben bir dahakine geldiğinde bakalım tekrar dedi🤷♀️ devlette yaptır olurda herhangi bir sorun çıkarsa özelde de yaptır derim. Çıkmazsa gerek yok yaptırmana. Bende artık gitmiyorum zaten özele, güya bulunduğum şehrin en bilinen en iyi doktoru ama pek öyle gelmedi😒 perinatolojiden randevu alıp gidiyorsunuz zaten, onunda cihazı gayet iyi. Devletteki cihaz olmasına rağmen kaliteli oluyor