Aycanbayy Hafif kanamam oldu alttan muayene ettiler Plasenta previa dediler yani bebek altta kaldığını söylediler kasıklarımda ve belimde ağrı var onun dışında Kasık kismimda seyirme oluyor sürekli hiç bir belirtimde yok kötü mü napicam
Aysee1123 Aycanbayy Belirti olması gerekmez benimde 7 den sonra başlamıştı ufaktan belirtilerim yani belirtim yok diye canınızı sıkmayın. Herkeste farklı ilerliyor bu süreç her konusunda