kediannesiii Miracleee ben geçen ay iğne olmadığım halde kuruma çizgisi gördüm canım iğne yaptığımda da 12-13.gun silik çizgi gördüğüm oldu sen en iyisi gününü bekle sonra üzülme 🌸
Pkurtcu Miracleee canım meraba benimde bugün aşılama 9. Gün iki gün önce kan verdim 6.68 çıktı dün kan verdim 2 çıktı o yüzden biz çok erken davranıyoruz sen test gününü bekle sadece ne umutlan ne de karamsar ol dua et bol bol
Miracleee Çok silik Bi kararti gibi var ben çıplak gözle daha rahat görüyorum tabi. Erken olduğunu da biliyorum iğne etkisi geçti mi diye yaptım. Böyle çıkıp sonrada daha net pozitife döner mi merak ediyorum.
Miracleee Mucizemibekliyorum_ sağol canım. Zaten yoksa da iğne etkisi geçmiş demektir. Bundan sonra artarsa ne ala 🌸
Sibelsibos Miracleee kız benimde öyle ayy yapsammı bende böyle test görünce böyle kabarıyorum ben ya amannnnn huyuma edeyim 😄😄
Miracleee Sibelsibos yap test varsa nolcak. Öyle de üzülüyoruz böyle de. Bi yüzümüz gülmedi ki. Test bağımlısı olduk başka Bi etkisi yok bize bu durumun 😁
Sibelsibos Miracleee valla bağımlı olduk 🤣🤣evde yokta çıkıp almam lazım valla pijamalarla oturuyorum bi üşendim bide eşim görürse başlıyor hemen adeti bekle yapıp durma benimde psikolojimi bozuyorsun diyor o olmayınca gidip alayım bari
Umut5135 Miracleee Ay bende gördüm iki gğn sonra bi daha yap bakalım yada git kan ver allahım darısı bize şöyle iki çizgi kop koyu çıksın
Miracleee Sibelsibos aynı benimki de öyle. Napalm anca beraber kanca beraber tek başımıza mi bozulsun psikolojimiz😁
nino033 Sibelsibos ay yap ya valla kaç gündür takip ediyorum seni inşallah pozitif görürsün aşırı merak ediyorum
Sibelsibos Miracleee ay benimki karı gibi konulurda konuşur aman hiç haberi olmasın aman deyim gıcık zaten bugünde ona sinir oluyorum bazen hayat enerjimi tüketiyor bu adam 🤬🤬🤬
Sinemobz14 İğnenin 15. günü test yapın o zaman doğru sonuç alırsınız 🐣 umarım hayırlı haberler alırsınız inşallah 🙏 ve böyle kaset test alın erken gebelik almayın yanıltıyor (freely tercihiniz olsun aşırı hassas )
Miracleee Sinemobz14 freely hiç kullanmadığım için almadım canım.. Bu labaquick iyi olduğunu duymuştum. Geçen ay erken gebelik testleri filan hep pozitif çıkardı çok umutlandım kanda negatif çıkınca mahvolmustum 😔güzel dileklerin için teşekkür ederim canım. 15. Günde de adet gelmemiş olursa yapicam inşallah
Umut5135 Sibelsibos dmr öyle onlar bizden daha stresli o yğzden çok kaırşıyorlar bide biz üüzülğnce kendi üÜntülerini yaşayamayıp bizi teselli ediyorlar bütün neden bu aslında o kadar çok istiyorum ki babalar gününde ultrason fotosunu göstermeyi
Miracleee Sibelsibos normal canım benimkide bazen çok canımı sıkıyor ama genelde hep destek olmaya çalışır. O da kesin sorun bende çok sigara içtiğim için olmuyor diye üzülüyor aslında. Bırakmaya çalışıyor ama başarılı değil 😑
Sibelsibos nino033 benim gıcık kocam evde dışarı çıkmam lazım adet günü yap diye başımın etini yiyor şimdi görürse anası gibi çenesi susmaz hiç ağzına düşmeyim sabah sabah deli etti beni zaten karadelik gibi adam 🤬🤬