Kızlar merhaba ben bagkurluyum ama bagkurumu yaptırmadım bağkur borclanmam var özel hastaneye özel muayene oluyordum geçen gittim annelik sigortası birşey var dediler ama ben hiçbir yere basvurmadim müracaat etmedim ama ücreti sigorta olmuş dedi ücreti sigortaliymisim gibi aldı kendiliğinden oluyormu sigortasizlar bu sigorta birde doğumda gecermi aceba bu sigorta doktorum bir ay sonra konuşalım doğum ücretini dedi