Mkby2 evet bende 4 binlik kullanıyordum fakat aşırı kanama yaptı hastanede kaldım hep. Doktor kullanmasanda olur heterozigot o kadar ağır değil demesine rağmen benim içim rahat etmiyor valla 🫢 annelik işte, kan gitmez falan diye korkuyorum bazen kan sulandırıcı şeyler yiyorum hep