Gebelik şekeri yada diyabeti olan arkadaşlar nelerle besleniyor, nelere dikkat ediyor, yada şekeriniz yükseldiğinde ne gibi belirtiler yaşıyorsunuz acaba? Şekeri düşüren besinler hakkında bilginiz var mı? Benim gebeliğimin başında açlık şekerim çok yüksek çıktı diyet uygulasamda bazen kaçamaklar oluyor ve bu kaçamaklar şiddetli baş ağrılarına sebep oluyor bunu çok gözlemledim hep başıma vuruyor