Seval0Seval ben yıllardır ilaçsız adet olamiyorum,Dr lar bir problem yok demesine rağmen,her ay doğum kontrol hapı kullanıyordum o şekilde adet oluyordum.Tarlusal kullandigimda bittikten sonra 10 günden sonra adet oluyordum oda bir iki gün geliyordu az az sonra hemen bitiyordu