esraEb Bahar53 ayyy nasıl oldu o 😤en korktuğum şey. Bana da bi erkek bi kız diyorlar. Kaçıncı haftada kız dendi kim dedi 🤦♀️
Bulbulyuvasi Bahar53 bu kötü bir sey mi iyi bir şey mi sizin için anlamadım ama evlat sonucta sağlıkla alın kucağınıza🌸 Ben de 32 haftalık hamileyim ins değişmez korkuttun beni hahsjadjad hep pembeli aldım kıyafet neyse oğlum olursa da biraz pembiş takılsın 🥲
Bendenizanne Bahar53 başından beri hep kız denildi ama böyle okuyunca tedirgin oluyorum 😁 detaylı ultrasona girmişmiydiniz?
Tusse18 Bahar53 ya evlat evlattır ama benim tek üzüldüğüm alınan eşyalar,bize de kız dediler annem hemen gitti elbiseler aldı mesela inş değişmez 🥹
2oglusannesi Bahar53 en başından erkek dendi ultrasonda bende erkek gördüm hep ve 7 ayın başında pipi resmini elime verdiler mümkün değil değişmesi.. Benim anlamadığım nasıl farkedilmiyor. Deprem bölgesindeyim ve en kötü ultrason cihazları ile bakıldı hep.. Sizin oralarda belkide özel hsthneye gittiniz. Nasıl yanlış gördü bu doktorlar
honey Bahar53 benm doktorumda kıza benzetiyorum diyo son iki kontroldür, detaylıda netleşecek inşallah,3 hafta sonra detaylı ultrasona gireceğim :)
Fatmauzun_ Bahar53 detaylı ultrasona girilmedi mi bende 20 haftaya erkek bekliyordum kız çıktı kesin de söylemiyorlar 25 haftalık oldum 2 hafta sonra bellı olacak bende ne hikmetse erkek hissediyorum
Ipek_2017 Valla 36+5 im ben bile şimdi tedirgin oldum. Yarın kontrolüm var özellikle sorucam 😀 . Her kontrolde kız mı erkek mi diye sormuyorduk , ama şimdi aklıma takıldı
Bahar53 18 haftalıkken kız dendi 20 haftalık da erkek dedi doktorum 24 haftalıkken de erkek dedi bugün son kez soriyim hazırlık yapıcam dedim aaa bu kız dedi kesin kız dedi detaylı ultrasonda erkek demedi doktor ama nette göremiyorum pozisyonundan demişti