AnnesiyimM53 gebelik şekeri olup tedavi edilmezse kilolu doğum, doğum esnasında bir problem yaşama ihtimaliniz yüksek olur ayrıca bebek doğduktan sonra ileriki zamanlarda şeekr hastası olma ihtimali çok yüksek olur. Şöyle söyleyim ben 5 kilo doğmuşum annem bendeyken şeker hastasıymış ve ozmanlar önlem anlınmamış bütün hayatımı kilolu bi birey olarak geçirdim insülin direncim troidlerim hep sorunlu oldu şuanda hamileyim şeker yüklemesini isteyerek yaptırdım çünkü risk altındaydım ve bende de çıktı şuan için bebekte kilolu durumu yada suyun fazla olma durumu yok ama ilerleyen zamanlar ne gösterir bilemem. Dahiliyeye yönlendirildim 2 haftalık diyet yapıyorum 135lerden 112lere kadar düşürdüm eğer 90ların altına düşmezse insülin başlanacak bebeğin ve benim sağlığım için