Dilsahela Kızlar ben üç sene önce sezeryan olmuştum sımdı 14 haftalık hamıleyım sezeryan yerım de agrı oluyo yürürken veya ayaktayken ıkı gundur böyle bu normalmı varmı böyle bı durumu yasıyan
zeynozey Dilsahela sezeryandan 6 ay sonra hamile kaldım tekrar şimdi 30. Haftamız, ilk haftalar da ağrım sızım oldu sonra olmadı hiç ağrı sızı çok şükür
zeynozey Dilsahela kese yukarıya doğru büyüdükçe sızılar bitiyor, bende bitti yani sizde de öyle olur muhtemelen