Selam güzel anneler ve anne adayları, şu an 10+4 günlük hamileyim. 6 haftalık hamileyken kanama yaşadım ve o gün bugündür hem Progestan fitil hem de hafta da bir proluton iğne kullandım. Kanama durumum hep kahverengi şeklindeydi bir kere kırmızı renkte kanamam oldu. Çok şükür bir kaç gündür lekelenme durumum azaldı hafif kahverengi olarak geliyor. Dün kontrol için gittiğimde doktor artık iğne kullanmayalım fitile de bir süre devam edelim dedi. Progestan kullanan kişiler beni aydınlatabilir mi acaba sizler kaç haftalığa kadar kullandınız merak ediyorum?