Yakın zamanda ben de yaptırdım bu genimde heterozigot cıktı aynı şekilde. Bu gendeki pıhtılaşma önemsiz dediler dahiliye ve genetikçi iki ayrı doktor. Bi kaç doktor daha dinledim kadın doğumcu onlar da aynı yorumu yapıyor. Düşüğe sebep olan gen bu değildir diye. Fakat kadın doğumcum sonucu gördüğü anda bana hamile olduğunu öğrenir öğrenmez iğne ve ilaca başlayacağız dedi. Tabi ki riske atmayacağım bende gebelik olursa.