Merhaba kızlar 22 haftalık hamileyim bugün sağlık ocağında ilk defa tetanoz aşısı oldum. Sağlık ocağına gittiğimde 24 haftalık yapıyoruz normalde dedi öyle bildirim geliyormuş onlara. Ben dün doktoruma sordum tetanoz aşısı yaptırayım mı diye 5 yıl içinde yaptırdın mı dedi hayır dedim o zaman yaptırabilirsin dedi onun üzerine bugün sağlık ocağına gittim. Ama sağlık ocağındaki hemşire 24 haftalık yapıyoruz normalde deyince madem 24 haftalık geleyim dedim doktorun yaptır dediyse sıkıntı olmaz dedi yaptı. Ama içime de bir kurt düştü. Burda okudugum kadarıyla 20 hafta bile yaptıran var. bir sorun yaşayan oldu mu