Shf Eylul_1 bende geç döllenme olduğu için geç gördüm ve geç duydum kalp atışını. İnşallh siz de görürsünüz duyursunjz
Elzsy2023 Görene kadar bekle. Bana kese var bebek yok diyip kürtaj yapacaktı. Şimdi 29 haftalığız. Farklı doktorada görüşebilirsin. Doktorların makinaları birbirinden farklı oluyor