Yazmelegi_ 41+2 de hafta geçtiği için yatış verildi sıfır sancı sıfır açılma ile.. İlk 12 saat fitille rahim yumuşamasi beklendi rahim yumuşadi ama açılma olmadı. Sonra 6 saat beklendi ve suni sancı verildi. 6 saat de suni sancı çektim hiç durmadigim halde sürekli yürüyüş ve hareket ettiğim halde aç birakildigim halde 1cm den başka açılmam olmadı. 36 saatin sonunda tukenmistim artık zaten doktor sezeryan önerdi çünkü yolumuz çok uzun ve zorlu olacaktı. Bende sorgulamadan kabul ettim. Sezeryana hazırlandım ve yarım saat içinde kızım kucagimdaydi. Onca sanciya kendisi bile iki büklüm olmuştu içimde gelmiyordu..