Gizem2325 Kızlar suyum tamamen bitmiş gelişimi durmuş bebeğimin acil olarak sezeryan yatışı verdiler bugün akşama doğru alacaklarmış 36+5 im dualarınızda bize de yer verin inşallah küvöze girmeden sağ Salim alırım kucağıma 🥹
Zeynepp054 Gizem2325 Benimde acil sezeryandı 36+6da canım kızım 2700 doğdu ve gelişimi herşeyi çok iyiydi küveze falanda girmedi. Seninde inşallah girmez merak etme ☺️ sağlıkla kavuşun 😍
Ebus2045 Gizem2325 korkma Allah’ın izniyle girmez canim ben 36+1 de doğum yaptım 4 gün kaldı ama senin 36+5 1 gün bile çok kıymetli anne karnında o yüzden girmez bence
Hazal44 Gizem2325 ben 35 haftalık doğum yaptım küvezde girmedi bebeğim inşlh sizinki de girmez korkmayın
Zeyzey055 Rabbim yardımcın olsun canım sağlıklı olsun da kuvoz de olmasını dert etme sağlıcakla al inşallah kucağına 🥰🥰🙏🏼🌸