Evet verdi ama uyguluyorum tabi bazen kaçırıyorum yaz geldi can cekıyo bıseyler dayanmaya çalısıyorum. Bebegime saglık acısından bısey olur mu dıye endıse edip sonra kendım hasta oluyorum panik atak gecırıyorum. Cok fazla kafaya takan bıriyım engel olamıyorum kendime. Bıde İnternete yazınca en kotu seyler cıkıyo bunlar benı kotu yapıyor. Oyızden aranızda olan var mı dıye mreak ettım