gulsahgunees12 Daha önce bi gebelik geçirdim kalbi durduğu için kürtaj olmuştum aynı belirtileri yaşıyorum adetimde 3 gün gecikti test yaptım negatif bozuk olabilme ihtimali var mı yada negatif çakıp daha sonra başka bi testte pozitif çoktan var mı aranızda