karperisi Fatmayiilmaz evet son bir haftadır ağır hissediyorum aslında 7-7.5 kg aldım ama sürekli tuvalete kalkmak sırt bacak ağrısı biraz zorluyor :(( az kaldı diyerek teselli ediyorum kendimi 🫶🏻 Sizin nasıl gidiyor
Fatmayiilmaz karperisi Bende çalıştığım için zorluyor biraz erken kalkmak eve gidince işlerin asla bitmemesi 🤦♀️ Yorgun hissediyorum kendimi dinlenemiyorum sanki hiç neyseki izne ayrılacağım diyorum bende kendi kendime biraz daha sabır 🙏🏻🥰
karperisi Fatmayiilmaz benım erken doğum riskim olduğu İçin işe gitmiyorum kendi işimdi zaten ama evde olmakta zor gerçekten 8 hafta oldu 😓
Fatmayiilmaz karperisi bir yandan evde olmak zor vakit hiç geçmiyor bir yandan çalışmakta zor 🙄 bebiş ve sizin için en iyisi neyse öyle olsun sağlıkla gelir inşallah minik 💓 yeterki onlar iyi olsun yapacak birşeyimiz yok maalesef