Endişelenme sen kilo almasan da bebeğin çok güzel gelişebilir birdahaki gitmende doktora mutlaka sor emin olmak için.. Ben 8aylık olana kadar hiç kilo almadım hep aynı kiloda durdum ama bebeğimin gelişimi çok güzeli doğmuma 8 gün kaldı göbeğim bu son ayda çıktı ☺️