Deletedmom_116 Kızlar nst yorumlatiyl bir çok kişi ve yanlış bilinen bı olayı düzeltmek isterim. .Nst de Kalp atışı 120 ve 180 arası olur. Genelde üstteki değer kalp atışı olur cohaz farklılığı olmazsa eğer. Sancı kısmı çoğunlukla aşağıda olur ve 100 den yukarıya cokmaz cihazda . 100 zaten doğum başlamış ve kısa sürede sogum olucagi anlamına gelir. Bunu araştırabilirsiniz doktorunuza sorbailirsiniz hersekilde bu böyledir. . .
YuvarlanamayanPaanda Deletedmom_116 kızzzz ben 170 görmüşşş karıyaaam neden böle diyorsunnnn 😂😂 ama çatı dardı bebem gelemedi neyse o ayrı konuda 10 dk sonra dr gözükecel kagıdı burda yorumlatmak en başta saçma sjsnsjs benımde aklımda 2 konu toplu post açma var bakem biraz sonra açarımd ajsnssjd
Deletedmom_116 YuvarlanamayanPaanda aşkoo kalp atışıdir oo sancinin 50 den yukarısı zorlar Ztaen bide ta 170 e çıksa öldürür anam 🤣🤣manyahmisiniz sancinin en yükseği 100 araştırın sorun 🤣🤣
YuvarlanamayanPaanda heg33 eltim normal doğurdu diyo 300 lere çıkıyor makına diyi çok fena diyor dedim iyiki sezeryanım
dexter öff valla nst, şeker yüklemesi, tetanoz aşısı bunlar yıldırdı beni son postlara baksan bile yeter ama yok illa yeni konu aç şeker yüklemesi yaptırayım mı, tetanoz yaptırayım mı 🤦🏻♀️
Kalbiimde2can dexter valla su seker testi yaptirmalimiyim sorularindan gina geldi gercekten biri soruyor 2 dakika sonra baskasi soruyor ya sormadan önce bi bak forumda gezin arastir bisey yap 🙄 bide doktorum yaptirmami söyledi emin degilim diyorlar doktorlara degil bize güveniyorlar hani aslinda güzel bisey ama orda isinin ehli insana güvenmeyende ne bileyim yaniii🤦🏻♀️
Deletedmom_116 Kalbiimde2can yahu her bünye aynımı bazı insanların ailesinde şeker vardır illa yaptırması gerekir bazılarında yoktur isteğe bağlı yaptırmaya bilir o yaptırmamış AA bende yaptırmıştım o yaptırmış AA bend eyaptircam falan ney yani bide beni iğreti edne bı konu var bebek kilosu karşılaştırılması 🥴🥴
dexter Kalbiimde2can kız neyi güzel? sen kalk 6 sene tıp sonra uzmanlık vs. okuyan doktora güvenme evde çekirdek çitleyip bilezik şıngırdatan happymom kadınlarına güven dkzjzjs geçen biri tam hatırlamıyorum da doktor bi ilaç verdi kullanayım mı burda kullanma diyenler var kime inanayım diye sormuştu herkes bacım tabii bize inan doktor ne bilsin yazmıştı dkxjzjsh şeker yüklemesi konusunda inanılmaz bi bilgi kirliliği var dün yenidoğan hemşiresi yaptırmayın zararlı deyip neye dayanarak söylüyorsunuz diyenlere de doktorlarla oturup kalkıyoruz kendimizi geliştiriyoruz falan demişti 😂 her yükleme konusuna kendimden örnek verip önemini vurgulamaktan bıktım cidden artık yazmıyorum. inanılmaz bi cehalet var hem üzülüp hem sinirleniyorum
Deletedmom_116 pandasever 🤣🤣Zarrali olsa niye çağırdılar yahu mantiksizliga bak🤣🤣Ben bı günde beş kere girdiğini bilirim acilde Şükür çocuğumda gayet iyi
YuvarlanamayanPaanda Deletedmom_116 yok bacım 2 hamilelik bilmirmiyim hele oğlumda hep hastanede yatıyordum artı nst bile kendim baglayabiliyordum düşün eme gerçekten doğum sancısıbqmbaşkaaaa
pandasever Deletedmom_116 ahh birde anlasalar gerçekten. Dr lar kötülüğümüzü ister yada kötülüğümüze iş yapar mı hayret
Kalbiimde2can Deletedmom_116 ayyy sorma o konulara hic bakmiyorum bile 🤣🤣🤣 Bazen cidden deliriyorum bi gezineyim diyorum hep ayni konulari görüyorum sIkilip cikiyorum🤣
Kalbiimde2can dexter aynen öyleee ve en komigide doktorum fazla kilo almadin kilon iyi o yüzden seker testine gerek yok diyor ya bu sekerin kiloyla alakasi olmadiginida söylemekten ben sIkildim valla ben iki hamileligimdede yaptirdim ilkinde cikmadi halbuki ilk hamileligimde daha cok kilo almistim 🤣 ama bu hamileligimde cikti ve diyete basladim suyu fazlaymis gelisim olarakta 1 hafta önde gidiyormus 🫢 Su yönden güzel bize güveniyor iste güvenilir olmak güzel bisey😂