Gecen hafta perşembe doğum yaptım 1 hafta oldu benim hala ağrılarım var arada nefes aldirmiyor. Gaz sancısı yapıyor çok fazla. Belimde çok ağrıyor.
İdrarımı yaparken aşırı canım acıyor hala geçmedi aklım çıkıyor yapana kadar kesik kesik yapıyorum zaten 😔 sizde de bunlar oldu mu
Bugün kontrolüm var. Su an belim kopuyor mesela.
Çok zor bı doğum öncesi ve doğum sonrası süreç geçirdim zaten. Anneme diyorum anne galiba ben ömür boyu böyle kalicam hala geçmedi 😓