naneliseker_ Kızlar kese 16 mm . Yolk sac var ama bebegi göremedi normal mi ? Yaşayan var mı? Özeldeki cihazlar daha iyi özele git dedi.
Deletedmom_50 naneliseker_ benim de gittigimde 6 haftalik di karından göremedi boş gebelik olabilir dedi Altan bakti hayir normal gebelikmis dedi ultrason kağıdını verdi hatta elime
myangelson naneliseker_ ben 5 te kese için gittim 6 da bir sıkıntı olmuştu onun için gittim bebek yoktu 1 hafta sonra gel görürüz dedi 7 de gittim bebeği gördük
Minaesra naneliseker_ Benimde görülmedi alttan muayene edildim ve o şekilde görüldü. Tekrar doktora gittiğimde 8. Haftamda gittim karnimdan o şekilde gördü
Deletedmom_50 Deletedmom_53 bencede en azından için rahat bi şekilde evine dönerdin kafan karışmadan şahsen yerinde olsam kabul ederdim ben ki kabul ettim de ben
ilkmommylikheyecani Deletedmom_53 alttan muayne bebek küçükken çok tehlikeli bir çoğu kanamayla sonuçlanıyor
Deletedmom_50 naneliseker_ özellikle bak yolk sac var bu çok güzel bi detay korkma yani bebeğin beslenecegi yer var sıkıntı yapma kendine
myangelson naneliseker_ inşallah canım zaten genelde yolk saç olduğu zaman bebek de oluyor demişti doktor bana
Deletedmom_53 naneliseker_ korkmana gerek yok kuzum hissetmiyorsun ki bir şey. Sonuçta evliyiz ve orası açılmış esnek bi yapısı var. En azından aklından çıkardı