Özelden randevu alacağım artık boş yere dün gittim geldim bugün doktoruma gittim dün bana sivisina iyi dedi kalp atışı var dedi ama dinletmedi içime şüphe düştü doktoruma gittim cok az sıvı kaybı varmış gözle görülen hicbi sorun yok ama detayliyla baktır ilk gebeligin dedi haftaya alabilirsem yaptiricam geri 24 veya 26 arası gel şekere bakalım dedi 25 gibi giderim artık inşallah herşey yolunda olur neler yapıyorsunuz gittinizmi siz sıvı kaybı için ne yapmalıyım havuz suyu demiycem inşallah faydası olur marketlerde fln bulabilirmiyim acaba