-Seymaa- 33 haftalık oldum 12 kilo aldım başlar da çok az kilo aldim, şu son 2 ayda aldım nerdeyse hepsini
Fatmaaneyyy Birannee1 50 kiloydum gebe kaldığımda valla artık durduramıyorum kendimi habire yiyorum napım
NobleMom Agg0207 İki hamileliğimdede öğrendiğim anda sigarayı bıraktım. Sigarayı bırakmak başlı başına iştah arttıran bişey zaten. Bide üstüne hamilelik 🤷🏻♀️ Bulantımda hiç olmadı hep iştahlıydım. Yaşayan bilir elimde değil 🙂 Sağlıklı olsunlar yeterki napalım verilir kilolar 🙂